Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Πώς να αυξήσετε το damage σας

- Ποιό είναι το αποδοτικότερο όπλο..?

Κατ' αρχήν, δεν έχουμε επίσιμη formula απ' τους admin για το ποσοστό που επιδρά το damage του όπλου. Μετά από πειράματα με τον ίδιο μου τον user, συμπαίρανα ότι για κάθε μονάδα CP του όπλου στο damage, προστίθεται ένα 1% στο damage χωρίς όπλο.

Πάμε να δούμε αναλυτικά τα διαφορετικά quality και το damage που έχουν:
Έστω ότι έχω Χ dmg χωρίς όπλο. Έστω επίσης ότι τα CP είναι (όπως είναι το πιο συνηθισμένο) damage=2*durability). Τότε με: q1 έχω X+X*20%, με q2 έχω Χ+Χ*40%, με q3 έχω Χ+Χ*60%, με q4 έχω Χ+Χ*80% και με q5 έχω .

Ας πάρουμε τώρα και τις τιμές των όπλων σχετικά με κάθε use τους:
Q1: 0,03 gold / use
Q2: 0,05 gold / use
Q3: 0,06 gold / use
Q4: 0,09 gold / use
Q5: 0,12 gold / use

Για να βρούμε πιο όπλο είναι αποδοτικότερο, θα δούμε πόσο gold πρέπει να δώσουμε για 1 μονάδα damage.

Έστω ότι Χ=100, για να απλοποιηθεί το παράδειγμα.

Q1: 0,03/120= 0,00025 gold / dmg
Q2: 0,05/140= 0,00036 gold / dmg
Q3: 0,06/160= 0,00038 gold / dmg
Q4: 0,09/180= 0,00050 gold / dmg
Q5: 0,12/200= 0,00060 gold / dmg

Βλέπουμε ότι τα Q1 είναι αποδοτικότερα από τα υπόλοιπα.


-Είναι αποδοτικότερο με όπλα, ή χωρίς όπλα..?

Αν το κόστος αναπλήρωσης 2 health με food είναι 0,007 gold, τότε για να κάνουμε ένα fight, το κόστος είναι 5*0,007= 0,035 gold.

Θα πάρουμε 2 περιπτώσεις: αυτήν με όπλο q1 (που είναι αποδοτικότερο απ' τα άλλα) και αυτήν χωρίς όπλο.

Έστω ότι το Χ είναι 100 (όπως στο προϊγούμενο παράδειγμα). Το κόστος για αναπλήρωση 10 health και ένα fight με q1 όπλο είναι:

Κ= 0,035+0,03= 0,065 gold

1η περίπτωση - με q1 όπλο
Το αντίστοιχο damage είναι: 120

Άρα μια μονάδα damage κοστίζει: 0,065/120= 0,00054 gold

2η περίπτωση - χωρίς όπλο
Το αντίστοιχο damage είναι: 100

Άρα μια μονάδα damage κοστίζει: 0,035/100= 0,00035 gold

Παρατηρούμε ότι μια μονάδα damage χωρίς όπλο κοστίζει πολύ λιγότερο από μια μονάδα damage με όπλο. Έτσι, για να κάνουμε ένα Χ damage, αποδοτικότερο είναι να πολεμίσουμε χωρίς όπλα.

(** Όλες οι τιμές είναι από την παγκόσμια αγορά.)


Συμπεράσματα

Εφόσον είναι αποδοτικότερο το να κάνουμε damage χωρίς όπλο, τότε για να μεγιστοποιήσουμε το damage μας ως χώρα, πρέπει όλοι να ακολουθούν μία ακολουθία ανάλογα με τα καθημερινά χρήματα που διαθέτουν σε fights. Εφόσον όμως τα σπίτια είναι αποδοτικότερα απ' τα food, πρέπει πρώτα να έχουμε σπίτι και μετά να παίρνουμε food. Αναλυτικότερα, αν ένας στρατιώτης ξοδεύει Χ χρήματα καθημερινώς για μάχες, πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω:

1.) Αν Χ < κόστος για αναπλήρωση 300 health
Χτυπάει χωρίς όπλο.

2.) Αν Χ > κόστος για αναπλήρωση 300 health
Τότε ξοδεύει όλα τα ψωμιά για το 300 health, και τα υπόλοιπα σε όπλα. Ο τρόπος που θα τα ξοδέψει σε όπλα, είναι απλός. Αρχίζει από q1 και αν το Χ ξεπερνάει το κόστος, αντικαθιστούμε τα q1 με q2, κ.ο.κ ώσπου να γίνουν όλα q5.

(Με 300 health, έχουμε 30 fights)

πχ1.) Αν το X φτάνει για 300 health και 7 q1 όπλα, κάνουμε 23 fights χωρίς όπλο και 7 με q1.

πχ2.) Αν το X φτάνει για 300 health, 30 q1 όπλα και λίγο παραπάνω, αντικαθιστούμε 2 q1 με 1 q2, ώσπου το Χ να συμπληρωθεί.

__________
Αναρτήθηκε από: Thanasis Shoinas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου