Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Εισιτήρια

Σε τι χρησιμεύουν τα εισιτήρια μετακίνησης;

Τα εισιτήρια μετακίνησης επιτρέπουν στον πολίτη ή στον οργανισμό μου να μεταβεί από μία χώρα ή περιοχή σε μία άλλη. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να θελήσω να αλλάξω χώρα/περιοχή διαμονής στον πολίτη μου ή χώρα εγκατάστασης στον οργανισμό μου για λόγους:
- οικονομικούς: καλύτερες τιμές αγοράς/πώλησης αγαθών
- στρατιωτικούς: αν θέλω να συμμετάσχω σε έναν απελευθερωτικό αγώνα ή να πολεμήσω σε μια μάχη στο εξωτερικό
- πολεμικούς: αν η χώρα/περιοχή μου καταλήφθηκε από τον εχθρό
- εκλογικούς: αν θέλω να ψηφίσω υποψήφιο άλλης περιοχής στην χώρα μου



Τι σημαίνει ο δείκτης paper στο εισιτήριο;

Ο δείκτης parer δείχνει πόσες μονάδες υγείας (p) δίνονται στον πολίτη μου σε μία μετακίνηση με την χρήση του εισιτηρίου. Προσοχή όμως! Η μετακίνηση καθεαυτή μειώνει 5 μονάδες υγείας από τον πολίτη μου. Επομένως, η τελική μεταβολή της υγείας μου θα είναι ίση με p-5. Και αφού το p κυμαίνεται μεταξύ 0 και 10, ο πολίτης μου με την μετακίνηση μπορεί από το να χάσει 5 μονάδες, μέχρι να κερδίσει 5 μονάδες υγείας.



Και ο δείκτης itinerary τι σημαίνει;

Ο δείκτης itinerary δείχνει πόσο μακριά μπορώ να πάω με το εισιτήριο που χρησιμοποιώ. Ουσιαστικά μου δείχνει πόσες ζώνες μπορώ να αλλάξω. Τι είναι, όμως, οι ζώνες αυτές; Παρακάτω βλέπουμε τον χάρτη του New World και τις ζώνες που αυτός είναι χωρισμένος (από Α1 μέχρι D5).



Αν μετατρέψουμε τον χάρτη στο ακόλουθο διάγραμμα τότε έχουμε:

Α1 - Α2 - Α3 - Α4 - Α5
Ι.......Ι.......Ι........Ι........Ι
Β1 - ** - Β3 - Β4 - Β5
Ι.......Ι.......Ι........Ι........Ι
C1 - C2 - ** - C4 - C5
Ι.......Ι.......Ι........Ι........Ι
** - D2 - D3 - ** - D5

Ο δείκτης itinerary, λοιπόν, δείχνει πόσες κινήσεις μπορώ να κάνω επί των γραμμών, ξεκινώντας από ένα συγκεκριμένο σημείο. Για παράδειγμα, αν θέλω να πάω από την Ελλάδα (Β3) στην Νότια Αυστραλία (D5), θα πρέπει να κάνω τις εξής κινήσεις: Β3->Β4->Β5->C5->D5, οπότε χρειάζομαι εισιτήριο 5 ζωνών. Αντίστοιχα, αν θέλω να πάω από την Ελλάδα (Β3) στην Ρουμανία (Α3), θα πρέπει να κάνω τις κινήσεις Β3->Α3, οπότε χρειάζομαι εισιτήριο 2 ζωνών. Αν, τέλος, θέλω να πάω από την Ελλάδα (Β3) στην Βουλγαρία (Β3) ναι μεν θα κινηθώ μέσα στην ίδια "γειτονιά", θα χρειαστώ δε ένα εισιτήριο μίας ζώνης.



Τι συμβαίνει με την ιδιοκτησία μου αν μετακινηθώ σε άλλη χώρα;

Οτιδήποτε υπάρχει στην κατοχή μου (στο inventory μου), ακολουθεί τον λογαριασμό μου, ακόμα και αν πρόκειται για σπίτι. Μόνο οι επιχειρήσεις μου δεν ακολουθούν τις μετακινήσεις μου. Οι επιχειρήσεις έχουν δικό τους τόπο εγκατάστασης, ο οποίος δεν μπορεί να αλλάξει.



Μπορώ να αλλάξω χωρα οποτεδήποτε;

Όχι, υπάρχουν περιορισμοί στην μετακίνησή μου. Έτσι δεν επιτρέπεται να μετακινηθώ αν:
- το επίπεδό μου είναι μικρότερο από 7.
- είμαι υπάλληλος σε μια εταιρεία. Πρώτα παραιτούμαι κι έπειτα μπορώ να μετακινηθώ.
- είμαι μέλος ενός κόμματος. Πρώτα αποχωρώ από το κόμμα κι έπειτα μπορώ να μετακινηθώ.
- είμαι μέλος του Κοινοβουλίου ή Πρόεδρος της χώρας, για όλη τη διάρκεια της θητείας μου.
- έχω κάνει κάποια αίτηση υπηκοότητας. Πρώτα ακυρώνω την αίτηση και μετά μπορώ.
- η χώρα μου βρίσκεται σε πόλεμο με την χώρα κατεύθυνσης. Πρώτα πάω σε μια τρίτη χώρα κι έπειτα στην αντίπαλη χώρα (αν και δεν βλέπω τον λόγο, προσωπικά...)



ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ (προστέθηκε με edit)
Ξεκινώντας από την Ελλάδα μπορώ να πάω:

Με εισιτήριο 1 ζώνης σε
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ - ΙΣΠΑΝΙΑ - ΙΤΑΛΙΑ - ΚΡΟΑΤΙΑ - ΒΟΣΝΙΑ - ΣΕΡΒΙΑ - ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ - ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ - ΣΚΟΠΙΑ - ΤΟΥΡΚΙΑ - ΚΥΠΡΟ - ΙΣΡΑΗΛ - ΕΛΛΑΔΑ(για αλλαγή περιοχής)

Με εισιτήριο 2 ζώνων σε
ΓΑΛΛΙΑ - ΑΓΓΛΙΑ - ΙΡΛΑΝΔΙΑ - ΕΛΒΕΤΙΑ - ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΒΕΛΓΙΟ - ΟΛΛΑΝΔΙΑ - ΑΥΣΤΡΙΑ - ΣΛΟΒΕΝΙΑ - ΟΥΓΓΑΡΙΑ - ΤΣΕΧΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ - ΡΟΥΜΑΝΙΑ - ΜΟΛΔΑΒΙΑ - ΟΥΚΡΑΝΙΑ - ΔΥΤΙΚΗ ΡΩΣΣΙΑ - ΠΟΛΩΝΙΑ - ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ - ΛΕΤΟΝΙΑ - ΕΣΘΟΝΙΑ - ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ - ΝΟΡΒΗΓΙΑ - ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ - ΣΟΥΗΔΙΑ - ΔΑΝΙΑ - ΠΑΚΙΣΤΑΝ - ΙΡΑΝ - ΙΝΔΙΑ - ΚΙΝΑ - ΤΑΥΛΑΝΔΗ - ΤΑΪΒΑΝ

Με εισιτήριο 3 ζώνων σε
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΑΝΑΔΑ - ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΡΩΣΣΙΑ - Η.Π.Α. - ΜΕΞΙΚΟ - Ν.ΚΟΡΕΑ - Β. ΚΟΡΕΑ - ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ - ΙΑΠΩΝΙΑ - ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ - ΒΡΑΖΙΛΙΑ - ΒΟΛΙΒΙΑ - ΜΑΛΑΙΣΙΑ - ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ - Ν.ΑΦΡΙΚΗ

Με εισιτήριο 4 ζώνων σε
ΑΛΑΣΚΑ - ΔΥΤΙΚΟ ΚΑΝΑΔΑ - ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΣΣΙΑ - ΠΕΡΟΥ - ΚΟΛΟΜΒΙΑ - ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ - ΒΟΡΕΙΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ - Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ - ΧΙΛΗ - ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ - ΠΑΡΑΓΟΥΑΗ - ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ

Με εισιτήριο 5 ζώνων σε
ΝΟΤΙΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

__________
Αναρτήθηκε από: Thanos Haaland

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου