Αρχικό θέμα/πρόβλημα είναι οι θέσεις εργασίας
Ας ξεκινήσουμε με το πολύ βασικό πόσες θέσεις εργασίας απαιτούνται στην κάθε εταιρία ώστε να είναι λειτουργική και επικερδής.
Όλες οι εταιρίες πλην Houses, Defense Systems & Hospitals απαιτούν 10 εργαζομένους για να έχουν full productivity, οι 3 παραπάνω εταιρίες απαιτούν 20 εργαζομένους για full productivity.
Έστω λοιπόν ότι η εταιρία σας αυτή τη στιγμή έχει 9 εργάτες από τους 10 που χρειάζεται, και εσείς απεγνωσμένα χρειάζεστε έναν εργάτη για να συμπληρώσετε τις θέσεις, πάτε λοιπόν στην αγορά εργασίας και βλέπετε τους μισθούς που υπάρχουν στην αγορά έστω λοιπόν ότι υπάρχει προσφορά για Apprentice στα 8GRD, και η επόμενη προσφορά είναι Apprentice στα 7,6GRD αυτά που πρέπει να κάνετε είναι τα εξής:
α)Δεν υπάρχει λόγος να βγάλετε προσφορά μεγαλύτερη των 8GRD μπορείτε απλά να ανοίξετε περισσότερες θέσεις εργασίας από την εν λόγο εταιρία.
β)Εάν καίγεστε για να βρείτε υπάλληλο και δεν μπορείτε να περιμένετε τότε μπορείτε να βγάλετε προσφορά στα 8,01GRD.
γ)Δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείτε να «κερδίσετε» μισθολογικά εταιρίες με μεγαλύτερο Q, είναι λογικό μια εταιρία Q5 να δίνει μεγαλύτερους μισθούς από μια εταιρία Q1.
δ)Εάν είσαστε υπομονετικός άνθρωπος (Μην ξεχνάτε η υπομονή είναι αρετή) μπορείτε να βγάλετε προσφορά εργασίας στην ίδια τιμή με την αμέσως χαμηλότερη προσφορά(στο παράδειγμά μας στα 7,6GRD) ακολουθώντας την παραπάνω λογική (α , β & γ) με αυτό τον τρόπο αργά η γρήγορα η ακριβότερη θέση εργασίας θα καλυφθεί και εσείς θα μπορέσετε να βρείτε έναν υπάλληλο με χαμηλότερο μισθό.
Τι κερδίσουμε όμως με όλα τα παραπάνω;
Είναι απλό, δεν ανεβάζουμε συνεχώς τους μισθούς στη χώρα μας με αποτέλεσμα να μπορούν να κρατηθούν και οι τιμές των προϊόντων σε λογικά πλαίσια.
Πάμε τώρα να δούμε πως μπορούμε να βρούμε τον «ιδανικό» υπάλληλο για την εταιρία μας.
Καταρχάς πρέπει να δούμε τι εταιρία έχουμε, εδώ πρέπει να υπολογίσουμε το Q της εταιρίας, μετά να δούμε τι παράγει η εταιρία μας, και τέλος πιο είναι το επιθυμητό κέρδος, εδώ βέβαια θα μου πείτε όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά, με μία μπακαλίστικη λογική θα σας πω ότι ένα ικανοποιητικό κέρδος είναι περίπου όσο ο μεγαλύτερος μισθός στην αγορά εργασίας στην χώρα που εδρεύει η εταιρία, συνήθως αυτό αντιστοιχεί σε μισό Gold κατά προσέγγιση.
Όταν έχουμε λοιπόν στα χέρια μας τα παραπάνω τότε βλέπουμε ποια είναι η φθηνότερη προσφορά στην αγορά για τα προϊόντα που η εταιρία μας εμπορεύεται.
Έχουμε και λέμε λοιπόν, έστω ότι ένας Apprentice παίρνει αυτή τη στιγμή στην αγορά 10GRD και έχει με αρκετά υψηλό Health 180 productivity εάν η εταιρία μας είναι IRON και η τιμή του IRON 0.06GRD Αυτό σημαίνει:
180(productivity)*0.06(τιμή πώλησης του IRON σε GRD) = 10.8GRD(μεικτά έσοδα για τον συγκεκριμένο εργάτη)
και
10,8GRD – 10GRD(μισθός υπαλλήλου)= 0.80(καθαρό κέρδος στον εργάτη)
Αν υποθέσουμε ότι έχετε 10 τέτοιους εργάτες τότε το συνολικό σας κέρδος είναι 8GRD στην ημερήσια παραγωγή, οκ είναι κάτι αλλά μήπως αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει κάθε μέρα να πουλάτε την ημερήσια παραγωγή σας για να μπορέσετε να αντεπεξέλθετε; Μήπως είναι λίγο δύσκολο να πουλήσετε κάθε μέρα την παραγωγή σας χωρίς να αναγκαστείτε να κατεβάσετε την τιμή των προϊόντων σας;
και για να δούμε τι θα συμβεί εάν χρειασθεί να πουλήσετε το IRON σας στα 0,05GRD
180*0.05=9GRD * 10=90GRD(μεικτό) -100GRD (μισθοί 10 εργατών)= -10GRD (ζημιά)
συνεπώς όλοι καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορείς να συντηρείς μια ζημιογόνα εταιρία η έστω μια εταιρία που το πιθανό κέρδος της δεν υπερβαίνει το μισθό του φθηνότερου εργάτη.
και τέλος για να βρούμε τον ιδανικό εργάτη θα πρέπει να εξετάσουμε τη σχέση παραγωγικότητας
με μισθό. Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα η διαφορά στην παραγωγικότητα με βάση τα skill είναι μικρή, οι μεγάλες διακυμάνσεις προκύπτουν από την διαφορά στο Health του εργάτη και από την χρήση κάποιου Booster είτε αυτό είναι το κανονικό Booster με τα Gold, είτε αυτό είναι το Booster από τα invites!
Άρα για να προσλάβουμε τον ιδανικό εργάτη θα πρέπει να εξετάσουμε και τον μισθό του αλλά και την ιδανική παραγωγικότητα του. Αρκετές φορές η σχέση αυτή μπορεί να μας δίνει ως αποτέλεσμα ότι ένας εργάτης μεγαλύτερου skill είναι «καλύτερος» από έναν εργάτη με μικρότερο skill ή και ανάποδα.
Αυτά προς το παρόν ελπίζω να μη σας κούρασα και να σας έδωσα μια γενική ιδέα, μην ξεχνάτε ότι τα παραπάνω παραδείγματα δεν είναι απόλυτα υπάρχουν αρκετές μεταβλητές που μπορούν να αλλάξουν ποικιλοτρόπως τα παραπάνω αποτελέσματα όπως πχ Export License που μπορεί να σας αποδίδει μεγαλύτερο κέρδος ικανό να καλύψει τη ζημία, ή εσείς μπορεί να είσαστε ικανοποιημένοι με ένα κέρδος της τάξης των 5-10Grd/μέρα και πολλά άλλα.
Σύντομα θα προσπαθήσω να βγάλω και άλλο άρθρο που να αναλύει και κάποια άλλα πράγματα για τις επιχειρήσεις αλλά και τους εργαζομένους!
Μην ξεχνάτε όλοι ότι πρέπει για το καλό όλων να δουλεύουμε με Υψηλό Health ακόμα και 1% παραπάνω κάνει τη διαφορά και θα αποφέρει και περισσότερα εισοδήματα στους εργάτες αλλά και στους εργοδότες και κατ επέκταση στη χώρα!
Εάν με το παραπάνω άρθρο σας βοήθησα να κατανοήσετε ορισμένα πράγματα ένα Vote και ένα Sub θα ήταν ευπρόσδεκτο.
Επίσης μπορείτε να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο του Kypcom http://www.erepublik.com/en/article/pentalogos-toy-neoy-kai-oxi-mono-ergath-1560734/1/20
__________
Αναρτήθηκε από: eHIG
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2011
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2010
(39)
-
▼
Δεκεμβρίου
(39)
- Health από rank-up και νοσοκομεία
- New Players Guide (by Hellenic Infantry)
- Οδηγός Βουλευτικών Εκλογών
- Οι νέες αποστολές
- Οι στρατιωτικές ομάδες
- A how-to writing articles {αγγλικό}
- Πώς να είσαι χρήσιμος στην e-κοινότητα
- Damage και Battle Influence
- Τι είναι ο Φυσικός Εχθρός;
- Νέοι και πόλεμος
- Τι είναι τα MPPs?
- Οι νέες πρώτες ύλες
- Οδηγίες χρήσης Teamspeak
- Κανόνες του forum της e-Greece
- Οδηγίες για τον πόλεμο [naron]
- Firefox add-on
- Το chat της e-Greece
- Το military module
- Οδηγός μέσου παίκτη
- Οδηγός για βουλευτές
- Ο πεντάλογος του εργάτη
- Real Income {αγγλικό}
- Αποστολές και rewards
- Οδηγός για νέους παίκτες
- Τρικ για ευπαρουσίαστα άρθρα
- Τι είναι τα forfeit points?
- Εισιτήρια
- e-Επιχειρείν
- Article Design Guide
- Αποστολές - Walkthrough guide
- Πληροφορίες για τις αποστολές
- Διαχειρίσου σωστά την εταιρεία σου
- Πώς να αυξήσετε το damage σας
- Maximizing damage the cost-efficient way {αγγλικό}
- Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις εταιρείες;
- Οδηγίες προς νέους παίκτες
- Οδηγίες για τον πόλεμο
- Ερωτήσεις - Απαντήσεις για νέους παίκτες
- Οδηγός Νέων Παικτών
-
▼
Δεκεμβρίου
(39)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου