Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Damage και Battle Influence

DAMAGE

Όπως όλοι γνωρίζουμε, για να εξασφαλίσει κάποιος rank points και xp από τα fights που κάνει (αλλά και για να μετρηθεί η συμβολή του στην έκβαση της μάχης) δεν αρκεί να πατήσει το κουμπάκι που γράφει “fight”. Θα πρέπει επίσης και να “σκοτώσει τον αντίπαλο” που εμφανίζεται απέναντί του. Όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι, μετά από κάθε χτύπημα που κάνουμε, τα health points (η “ζωή”) του αντιπάλου μειώνονται. Όταν τα health points του αντιπάλου πέσουν στο 0 –ή και κάτω από το 0–, ο αντίπαλος “σκοτώνεται”.
Εμείς τότε κατοχυρώνουμε rank points, xp και battle influence για τα fights που κάναμε, ενώ ο αντίπαλος “εξαφανίζεται μέσα στις φλόγες” και τη θέση του παίρνει κάποιος άλλος. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό για τους νέους να ξέρουν πόσα health points κόβουν απ’ τον αντίπαλο με κάθε τους χτύπημα και πόσα χτυπήματα χρειάζονται για να τον “καθαρίσουν”. Μη σας αποθαρρύνουν οι πολλές μεταβλητές, θα τα εξηγήσουμε όλα. Ο τύπος λοιπόν είναι:

D = { 60 + [ (S1-S2) / 10 ] }* { 1 + [ (F1-F2) / 400 ] }

D (δηλ. damage) είναι πόσο health αφαιρούμε απ’ τον αντίπαλο
S1 είναι το strength το δικό μας
S2 είναι το strength του αντιπάλου
F1 είναι το firepower του όπλου μας
F2 είναι το firepower του όπλου του αντιπάλου



Βλέπουμε λοιπόν ότι όσο πιο μεγάλο strength έχουμε σε σχέση με τον αντίπαλο, τόσο μεγαλύτερη ζημιά θα του κάνουμε και τόσο πιο εύκολα θα τον “καθαρίσουμε”. Το ίδιο ισχύει και για τα όπλα: Αν πέσουμε πάνω σε αντίπαλο με ισχυρό όπλο, θα δυσκολευτούμε περισσότερο να τον “καθαρίσουμε”, ιδίως αν εμείς είμαστε άοπλοι. Eννοείται επίσης πως όσο πιο πολλά health pts έχει ο αντίπαλος, τόσο πιο πολύ θα μας κάνει να "ιδρώσουμε".

Συμβουλή: Την επόμενη φορά που θα μπείτε σε μάχη, μη διστάσετε να κάνετε τους υπολογισμούς σας προτού πατήσετε το κουμπάκι που γράφει “fight”. Δε θα σας πάρει πολλή ώρα και σίγουρα αξίζει τον κόπο να ξέρετε πού βαδίζετε.



BATTLE INFLUENCE

Τουτέστιν η συμβολή μας στη μάχη, το πόσους πόντους προσθέτουμε στη “μπάρα”, κάθε φορά που ξεπαστρεύουμε έναν αντίπαλο. Και πάλι μη σας αποθαρρύνουν οι πολλές μεταβλητές.
(Άλλωστε εδώ υπάρχει και… “σκονάκι”. http://www.erepublikcalc.com/influence-calc )
Αξίζει όμως να δούμε τον τύπο:

I = { [ (R-1)/20 ] + 0.3 } * [ (S / 10) + 40 ] * [ 1 + (F / 100) ]


S είναι το strength μας
R είναι το military rank που έχουμε
F είναι το firepower του όπλου μας


Το strength και το firepower είναι έννοιες γνωστές και δε χρειάζεται να πούμε κάτι περισσότερο γι’ αυτές. Το military rank όμως είναι μια έννοια σχετικά άγνωστη και κάπως “παρεξηγημένη”. Έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι «το rank δεν παίζει σχεδόν κανένα ρόλο». Αυτό δεν είναι αλήθεια. Ιδίως για το νέο παίκτη το rank είναι σχεδόν εξίσου σημαντικό με το strength και μάλιστα είναι πολύ πιο εύκολο ν’ ανέβει γρήγορα. (Για να δείτε τη λίστα με τα ranks και τους αντίστοιχους αριθμούς πατήστε ΕΔΩ.)

Σύμφωνα με τον τύπο που παραθέσαμε πιο πριν, βλέπουμε ότι ο συντελεστής με τον οποίο το rank συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού influence εξελίσσεται ταχύτατα:

Στο rank 1 (recruit) ο συντελεστής είναι 0,30
Στο rank 6 (corporal) ο συντελεστής γίνεται 0,60 (διπλάσιος!)
Στο rank 13 (sergeant***) ο συντελεστής γίνεται 0,90 (τριπλάσιος!)
Στο rank 19 (captain*) ο συντελεστής γίνεται 1,20 (τετραπλάσιος!)
Στο rank 25 (major*) ο συντελεστής γίνεται 1,50 (πενταπλάσιος!)

Συμπέρασμα: Στα πρώτα βήματα ενός παίκτη το rank δεν είναι καθόλου μα καθόλου ασήμαντο. Οι νέοι πρέπει να φροντίζουν ν’ ανεβαίνουν γρήγορα σε rank και να μην παρασύρονται από τους “παλιούς” που λένε ότι «μόνο το strength μετράει πλέον». Αν κάτι ισχύει για τους “παλιούς”, δε σημαίνει ότι ισχύει και για τους νέους…



ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Καταλαβαίνω ότι οι νέοι παίκτες, μεθυσμένοι από την ένταση της μάχης, νιώθουν την έντονη παρόρμηση «να τα δώσουν όλα». (Αχ, αυτή η ορμή της νιότης…) Κατανοητό μεν, λάθος δε!
Από τους νέους αυτή τη στιγμή δεν περιμένουμε να «να τα δώσουν όλα» στον πόλεμο με την eTurkey. Όση κι αν είναι η ορμή τους, δε μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά στην έκβαση της μάχης. Από τους νέους μας περιμένουμε να πολεμούν όσο αντέχουν τα οικονομικά τους, ώστε ν’ ανέβουν γρήγορα σε rank και να γίνουν ισχυροί πολεμιστές στις μελλοντικές μάχες.
Μην εξαντλείτε το health σας. Δεν προσφέρετε καλή υπηρεσία στην eGreece, ούτε στον εαυτό σας. Μην πολεμάτε σα να μην υπάρχει αύριο. Φροντίστε να ξεκινήσετε την επόμενη μέρα σας με health στο 90+. Μόνο έτσι θα είστε αποδοτικοί στη δουλειά και στο training. Μόνον έτσι θα προοδεύσετε γρήγορα και θ' αναδειχθείτε κάποια στιγμή σε άξια τέκνα της eΠατρίδος.

Και να θυμάστε πάντα ότι οι πόλεμοι κερδίζονται με το μυαλό…
__________
Αναρτήθηκε από: e-summerhill

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου