Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Τρικ για ευπαρουσίαστα άρθρα

Για να βάλω bold κείμενο :
[μπι](κείμενο)[/μπι], όπου μπι = b

Για να βάλω πλάγια γραφή :
[αι] (κείμενο) [/αι], όπου αι = i

Για να υπογραμμίσω :
[γιου] (κείμενο) [/γιου], όπου γιου = u

Αν επιθυμώ να χρησιμοποιήσω έναν συνδυασμό των ανωτέρω, απλά τα βάζω στη σειρά προσέχοντας να "ανοίγουν" και να "κλείνουν" με σειρά αντίστροφη.
[μπι][γιου][αι] (κείμενο) [/αι][/γιου][/μπι]


Για να βάλω μια εικόνα στο άρθρο μου:
[αι,εμ,τζι]http://(σελίδα που έχει την εικόνα)[/αι,εμ,τζι], όπου αι,εμ,τζι = img

Για να βάλω ένα απλό url, απλά κάνω copy paste το url.
http://www.erepublik.com

Χρήσιμες πληροφορίες:
1) Πάντοτε γράφω το άρθρο μου πρώτα σε επεξεργαστή κειμένου και μετά το φέρνω με copy - paste εδώ. Πολλές φορές, η δημοσίευση δεν είναι επιτυχημένη και δεν μπορώ να γυρίσω πίσω σε ό,τι είχα γράψει. Εναλλακτικά, κάνω copy το άρθρο μου, πριν πατήσω την επιλογή Publish.

2) Στο άρθρο μου μπορώ να γράφω και να δημοσιεύω ό,τι θέλω, αρκεί να σέβομαι τους κανόνες της e-κοινότητας και να είμαι έτοιμος να δεχτώ και τα σχόλια των υπολοίπων.

3) Αν θέλω το άρθρο μου να διαβαστεί, το δημοσιεύω σε ώρα που δεν θα χαθεί από τη λίστα με τα πρόσφατα άρθρα (π.χ. μία μεταμεσονύκτια δημοσίευση, ίσως σημαίνει ότι το άρθρο μέχρι το ξημέρωμα θα εξαφανιστεί από τα πρόσφατα).

4) Ο τίτλος πρέπει να μου δίνει το περιεχόμενο. Αυτός, μέχρι ενός σημείου, θα κρίνει αν ένα άρθρο θα διαβαστεί (και ενδεχομένως ψηφισθεί) ή αν θα περάσει απαρατήρητο. Τον τίτλο προτιμώ να τον πληκτρολογήσω με λατινικούς χαρακτήρες, διότι διαφορετικά (λόγω προβλήματος του eRepublik) ενδέχεται να μην είναι ευανάγνωστος.

5) Μπορώ να αλλάξω την τοποθεσία της εφημερίδας μου χωρίς απολύτως κανένα κόστος, αλλά αυτό σημαίνει ότι τα άρθρα μου θα δημοσιεύονται στην άλλη χώρα, που μάλλον δεν θα με καταλαβαίνουν... Τα ήδη δημοσιευμένα άρθρα, όμως, θα εξακολουθήσουν να υφίστανται όπου ήταν.

6) Το όνομα και το avatar της εφημερίδας μου μπορούν να αλλαχθούν ανά πάσα στιγμή.

7) Για να κερδίσω Media Mogul (όταν με το καλό φτάσω τους 1000 subscribers) πρέπει να "εκδώσω" εφημερίδα στο όνομα του πολίτη και όχι στο όνομα του οργανισμού μου.

8 ) Για να δω πόσους subscribers έχω μέχρι στιγμής, πηγαίνω στην επιλογή Gold and Extras -> Treasure Maps και στο κάτω μέρος (κάτω από το Media Mogul) βλέπω "Gather ... more subscribers to your newspaper". Αφαιρώ τον αριθμό ... από το 1000 και βρίσκω τους subscribers μου.

__________
Αναρτήθηκε από: Thanos Haaland

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου