Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Οδηγός μέσου παίκτη

1. Πόλεμος
• Το influence και το health του αντιπάλου επηρεάζονται όπως αναφέρεται σε προηγούμενο μου άρθρο :http://www.erepublik.com/en/article/new-battle-mechanics-hellas--1568302/1/20'
• Γενικά για ένα παίκτη που δεν τελειώνει το 300άρι health που δικαιούται κάθε μέρα, συμφέρει ασυζητητί να μην αγοράζει καθόλου όπλα, να δίνει όλα του τα λεφτά σε φαγητό και να παίζει περισσότερα πιο αδύναμα fights. Θα μαζέψει πολύ περισσότερα exp & ελαφρώς περισσότερο damage, παρόλο που το τελευταίο δεν παίζει πια κανένα ρόλο μετά τις πιο πρόσφατες αλλαγές.
• Επίσης με τις τρέχουσες καταστάσεις, συμφέρει «πολεμικά» τα λεφτά σας να τα δίνεται στο 0.19 boost του training. Το damage σας θα αυξάνεται με κάθε boost όσο αντιστοιχεί σε χιλιάδες fights !!, οπότε με τα ίδια χρήματα, παίρνετε πολλαπλάσια αύξηση του damage σας. Το κακό είναι ότι δεν παίρνετε τα exp που αντιστοιχούν στα fights.Τα gold του training, καλύπτονται κατά 20% από την ταχύτερη λήψη του Super Soldier. Για τη συνολική δαπάνη σε χρυσό φτάνουν ακριβώς αυτά που θα πάρετε από το Super Soldier, εφόσον έχετε και τους 2 φίλους για boost (5gold ανά 26 μέρες) . Το ενδιάμεσο boost είναι ασύμφορο και το μεγάλο boost χρειάζεται εισοδήματα από εταιρίες για να καλυφθεί , κάτι που ο μέσος παίκτη δεν διαθέτει…
• Τέλος οι ρουκέτες και τα health pack είναι πάντα πεταμένα λεφτά σε σχέση με τα υπόλοιπα

2. Σπίτια
• Με τις τρέχουσες τιμές τα σπίτια έχουν μέχρι και 2πλάσιο value for money από το φαί. Αυτό σημαίνει ότι συμφέρει να δώσουμε ότι λεφτά έχουμε για το καλύτερο δυνατό σπίτι, από το να αγοράζουμε κάθε μέρα φαγητό για τα fight μας. Απλά χρειάζονται τα λεφτά μαζεμένα. Το παραπάνω ισχύει με την πραγματική επίδραση των σπιτιών και όχι την επαυξημένη που λήγει σε λίγες μέρες. Επίσης έχουν το πλεονέκτημα ότι δεν προσμετρώνται στο 300άρι ημερήσιο health
• Είναι καλή ευκαιρία να πάρετε το 1ο σας σπίτι και να είναι και καλό μόλις φτάσετε level 15 και έχετε τα φυλαγμένα gold από τους χάρτες, ή επειδή οι μέσοι παίκτες έχουν περάσει από αυτό το στάδιο, στο επόμενο Medal.

Για να συνδυάσω τα 2 παραπάνω, καλύτερο value for money έχει το 0,19 boost του training, 2ο το σπίτι, 3ο με διαφορά το φαγητό για «σφαλιάρες» 4ο τα όπλα και τελευταία μάλλον εκτός συζήτησης η ρουκέτα και το health pack, με βέλτιστο συνδυασμό τα 2 πρώτα.

3. Χρηματιστήριο (monetary)
• Πάντα συμφέρει αντί να αγοράζουμε την καλύτερη προσφορά που βλέπουμε, να βάζουμε μια δική μας αντίστροφη, την καλύτερη της αγοράς για να φύγει γρήγορα. Ειδικά όταν πουλάμε χρυσό αυτό ισχύει περισσότερο. Για να μην ισχύει αυτό πρέπει να υπάρχει αρνητικό spread, γεγονός υπερσπάνιο.
• Γενικά αν πετύχουμε κάπου μια προσφορά πολύ καλύτερη από την 2η, είναι μάλλον από λάθος και πιθανότατα όποιος προλάβει να την αγοράσει θα είναι πολύ κερδισμένος, ειδικά αν αγοράζει νόμισμα.
• Οι προσφορές που βάζουμε δεν αλλάζουν/αναιρούνται για τα 5 πρώτα λεπτά, οπότε θέλει ιδιαίτερη προσοχή, διότι τα λάθη μας θα τα πληρώσουμε ακριβά
• Είναι κατάλληλο για «μεταφορικές συναλλαγές» με κέρδος
• Μπορούμε με υπομονή να βγάλουμε λεφτά, αγοράζοντας μια προσφορά που είναι καλύτερη από όλες τις υπόλοιπες και βάζοντας μετά μια προσφορά όσο οι υπόλοιπες οπότε κερδίζουμε την διαφορά. Βασικά δηλαδή το κέρδος βγαίνει από τον συνδυασμό της υπομονής μας και την βιασύνη του άλλου πωλητή.

4. Σε κάθε περίπτωση βρείτε φίλους, βάλτε τους στο παιχνίδι με referrer, και βοηθήστε τους στην αρχή να ανέβουν με συμβουλές και ότι άλλο μπορείτε. Έχετε σοβαρό όφελος και στα 2 skill, παίρνετε 10% για όσο gold πάρουν, και αργότερα ίσως να κάνετε συνεταιρισμό σε εταιρία. 2 φίλοι αποφέρουν κέρδος αντίστοιχο με περίπου μισό gold ημερησίως, και εάν είναι ενεργοί σαφώς περισσότερο. Εάν δε κάποιος από αυτούς αποφασίσει να βάλει € στο παιχνίδι, κάνατε την τύχη σας.

5. Εργασία
• Πάντοτε δουλεύουμε με 100 health, ούτε ένα λιγότερο, και με 30% συνολικό boost (καφές & φίλοι), οπότε θα βγάζεται πιθανότατα το καλύτερο productivity στην εταιρία
• Μετά από 2-3 μέρες στην εταιρία, ζητάμε από τον εργοδότη να κοιτάξει το μισθό μας. Ανάλογα με τον τρόπο που λειτουργεί την εταιρία ο εργοδότης, μπορεί να μας δώσει αύξηση ή όχι. Εάν δούμε ότι μας αξίζει πράγματι αύξηση αλλά δεν μας την δίνει ψάχνουμε για καλύτερη δουλειά.
• Εννοείται ότι δεν χάνουμε για κανένα λόγο, μέρα στη δουλειά. Εάν μια μέρα ξέρουμε ότι θα λείπουμε, παίζουμε νωρίς το πρωί της επόμενης και αναπληρώνουμε.
• Το 50% boost στην εργασία αποσβένεται το πολύ κατά 20% από την αύξηση του skill. Για να συμφέρει η χρήση του πρέπει να κάνουμε ειδική συμφωνία με τον εργοδότη για επιπλέον μισθό που θα καλύπτει το μεγαλύτερο κομμάτι της αξίας του boost. Μια τέτοια συμφωνία πάντως μπορεί να γίνει με τρόπο που να συμφέρει οριακά και τους 2 για skill από expert και πάνω αναλόγως των συνθηκών της αγοράς. Επίσης όσο πιο μεγάλο skill έχουμε τόσο πιο πολύ συμφέρει το boost, διότι με σταθερό κόστος έχει μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

6. Οργανισμοί
• Είναι απολύτως απαραίτητο να έχουμε τουλάχιστον 1 οργανισμό (αν είναι δυνατόν και 2). Είναι χρήσιμος για αποθήκευση, για αγορές σε χαμηλές ή μηδενικές τιμές από το εξωτερικό, για να του φορτώσουμε μια εταιρία σε επόμενη φάση κα.

Ένα παράδειγμα :
Κάποιος παίκτης παίζει 2 μήνες και είναι 21level. Έχει πάρει λογικά 8-9 χάρτες οπότε, εάν έχει και κάτι ψιλά από τους φίλους του , του μένουν 40+ gold για να παίξει. 5 ή 10 πρέπει να έχει δώσει για org, άλλα 5 για το 1ο του μεγάλο σπίτι, και άλλα 10 για το boost στο training. Δουλεύει όπως περιέγραψα πιο πάνω και βγάζει 20grd. Τo αποτέλεσμα είναι ότι τα GRD ουσιαστικά τα χρησιμοποιεί για μάχες, ενώ ανεβάζει το damage του περίπου 2% την μέρα !!!!! και έχει και 10+ gold στην άκρη .


7. Browsers
• Για να είναι αποδοτικό και γρήγορο το παιχνίδι χρειάζονται τουλάχιστον 2 browsers ανά πάσα στιγμή.
• Βέλτιστος συνδυασμός είναι ο παίκτης να χρησιμοποιεί chrome που είναι ο γρηγορότερος και το org να χρησιμοποιεί Firefox που έχει τα περισσότερα utilities και παίρνει και διάφορα χρήσιμα scriptάκια

Θα ήθελα να σημειώσω εδώ ότι η προσέγγιση μου για ανάπτυξη στο παιχνίδι είναι αρκετά πολεμική. Θα μπορούσε προφανώς ένας παίκτης να αδιαφορήσει για τον πόλεμο και την αύξηση του damage του και να αποκτήσει με τα ίδια λεφτά μια εταιρία. Γιατί όμως να έχεις μια εταιρία εάν όχι για να βγάζεις περισσότερα λεφτά και να αυξάνεις ακόμα περισσότερο το damage σου και τα exp σου? οπότε καταλήγουμε στο ίδιο σημείο. Για αυτό το λόγο θεωρώ ότι η εταιρίες είναι το αμέσως επόμενο στάδιο στο παιχνίδι.

__________
Αναρτήθηκε από: poseidonsr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου